Kaarditehingute vaidlustamine

Pangakaardiga tehtud tehingu saab vaidlustada, kui:

  • kaarditehing ei ole tehtud Teie ega Teie lähikondlase (pereliikme) poolt;
  • kaarditehingu summa on kontolt maha läinud topelt;
  • sularahaautomaat ei väljastanud raha, kuid Teie kontolt on raha maha läinud;
  • kaardimakse ebaõnnestus, kuid Teie kontolt on raha maha läinud;
  • Te ei ole tellitud kaupu või teenuseid kätte saanud;
  • tellitud kaup saabus puudustega või ei vastanud tellimusele ning Te tagastasite kauba;
  • teenuse tellimine on lõpetatud, kuid Teie kontolt võetakse jätkuvalt raha maha;
  • kaarditehingu summa erineb kokkulepitust.

Kaarditehingu saab üldjuhul vaidlustada 13 kuu jooksul alates tehingu teostamisest.

Kui Teie pangakaarti on väärkasutatud, siis sulgege kaart kohe oma internetipangas, lähimas pangakontoris või telefoni teel

  • Eestis ööpäevaringselt tasuta numbril 800 4050
  • nii Eestis kui ka välismaal numbril (+372) 661 6039.

Kaupade või teenustega seotud probleemide korral palume Teil esmalt alati kaupmehe poole pöörduda. Hoidke kogu kirjavahetus kaupmehega alles. Kui Teil ei õnnestu kaupmehega kokkulepet saavutada, siis palume esitada kaarditehingu vaidlustamise avaldus panka.

Kaarditehingu vaidlustamise avalduse saab esitada Krediidipanga internetipangas ja kõigis Krediidipanga kontorites.

Kui Teil on vaidlusaluse tehingu kohta olemas lisadokumente (nt tšekk, tellimuskinnitus, kirjavahetus kaupmehega vms), siis palun saatke need e-posti aadressile card@krediidipank.ee või tooge lähimasse Krediidipanga kontorisse.

Palume varuda kaarditehingute vaidlustamisel kannatust. Kuna protsessi on kaasatud mitu osapoolt (MasterCard, teine krediidiasutus, kaupmees), siis võib lõpliku lahenduse leidmine võtta aega.