Pangakaartide turvalisus

  • Määrake oma kaardile võimalikult väikesed limiidid. See võimaldab kaitsta kontol olevat raha kaardi väärkasutuse korral.
    Kui peaksite vajama mõne ostu tarvis või reisile minekuks suuremaid limiite, siis saate neid internetipangas või kontoris alati muuta.
  • PIN-kood on nagu Teie elektrooniline allkiri. Ärge öelge ega näidake seda kellelegi.
  • Ärge laske teenindajal tehingu tegemise ajaks kaardiga Teie nägemisulatusest väljuda.
  • Kontrollige alati enne PIN-koodi vajutamist tehingu summa üle.
  • Kaardi või PIN-koodi kaotamise või varguse korral blokeerige oma kaart kohe.
    Kaardi blokeerimiseks helistage ööpäevaringselt Eestis töötaval tasuta telefonil 800 4050 või nii Eestis kui ka välismaal olles telefonil (+372) 661 6039.
    Pangakaardi saate blokeerida ööpäevaringselt ka internetipangas.

Mida teha, kui pangakaardi PIN-kood on blokeeritud?
Kui olete sisestanud kaardi PIN-koodi mitu korda järjest valesti, siis kaart blokeeritakse.

  • Kui PIN-kood on valesti sisestatud kaupluse või teenindusasutuse makseterminalis, siis võib pangaautomaadis vaadata oma kontojääki, mis vabastab kaardi blokeeringust. Olemasolul saab kasutada menüüvalikut “PIN-koodi blokeeringu eemaldamine”.
  • Kui PIN-kood on pangaautomaadis valesti sisestatud, siis tuleb esitada pangakontoris või internetipangas vabas vormis avaldus pangakaardi blokeeringu eemaldamiseks.