Kliendikaebuste menetlemine

Oleme oma tegevuse üheks eesmärgiks seadnud klientide rahulolu meie teenuste ja teenindusega. Pingutame selle nimel iga päev, kuid siiski võib juhtuda, et mõnes olukorras ei mõista pank ja klient teineteisest täielikult. Kuidas sellises situatsioonis tegutseda?

Kui Teil on ettepanekuid, küsimusi või kaebusi seoses meie teenuste või teenindusega, palun võtke meiega ühendust endale sobilikul viisil:

  • Kaebuste esitamine

    Kaebus on igasugune meie tegevuses puudusele osutav kliendi poolt esitatav pretensioon.
    Pretensiooni olemasolul võite kaebuse esitada kas vabas vormis või kasutada vastavat kaebuse esitamise vormi, mille saate täitmiseks kas salvestada või välja trükkida.

    Meie eesmärgiks on lahendada Teie kaebusi võimalikult kiiresti ja nii, et saaksite vastuse ja lahenduse oma probleemile. Vastame Teie kaebusele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kolmekümne (30) päeva jooksul.

    Juhul, kui esitatud kaebus on keerulisem ning vajab täpsustava informatsiooni või andmete kogumist, võib kaebusele vastamise aeg pikeneda. Antud olukorrast teavitame Teid kohe kas kirjalikult või telefoni teel ning selgitame, miks kaebuse lahendamine viibib. Samuti teavitame Teid võimalikust vastuse andmise ajast.

  • Pöördumine järelevalveasutuste poole

    Kui Te ei ole rahul meie poolt pakutud lahendusega, on Teil alati võimalik pöörduda järelevalveasutuste või kohtueelsete institutsioonide poole. Järgnev nimekiri ei ole täielik ning võib sõltuda konkreetse kaebuse sisust.
    AS Eesti Krediidipank grupi tegevuse üle teostab järelevalvet finantsinspektsioon (aadress Sakala 4, 15030 Tallinn, telefon 668 0500, faks 6680501, e-post info@fi.ee). Finantsinspektsiooni kodulehe aadress on www.fi.ee, kust on võimalik leida informatsiooni kaebuste esitamise kohta.

    Tarbijal on õigus oma rikutud õiguse või kahjustatud huvi kaitseks pöörduda tarbijakaitseametisse (tarbijavaidluste komisjon). Tarbijakaitseamet asub Rahukohtu 2, 10130 Tallinn, nõuandetelefon 620 1707, üldtelefon 620 1700, faks 620 1701, e-post info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijakaitseameti kodulehe aadress on www.tarbijakaitseamet.ee.

    Isikuandmete töötlemise seotud kaebused võib esitada andmekaitse inspektsioonile (aadress Väike-Ameerika 19, 10129 Tallinn, nõuandetelefon 627 4144 (iga tööpäev kella 10-12 ja 14-16), üldtelefon 627 4135, e-post info@aki.ee). Andmekaitse inspektsiooni kodulehe aadress on www.aki.ee.

    Kohtu poole pöördumisel tuleb kindlaks teha kohtualluvus. Informatsiooni leiate www.kohus.ee.

Vaata ka: