Krediidipank toetas noori küünlaümbriste jahtijaid

21.03.2017

Coopile kuuluv Krediidipank pani tänavu õla alla keskkonnakampaaniale “Küünlaümbriste jaht 2017”, mille käigus kogusid Eesti lapsed kokku üle 4,7 miljoni teeküünla ümbrise ja 1,1 miljoni kasutatud patarei.

Kampaania käigus võistlesid lasteaia- ja koolilapsed omavahel, kelle rühm või klass suudab oktoobrist kuni jaanuari lõpuni kokku koguda kõige rohkem tühjaks põlenud teeküünalde alumiiniumist ümbriseid või kasutatud patareisid. Kokku kogutud ümbrised ja patareid lähevad prügimäele sattumise asemel ümbertöötlemisele.

Krediidipanga turundusjuhi Tiina Tali sõnul on “Küünlaümbriste jaht” tore kampaania, mille eesmärgiks on õpetada lastele nii keskkonna hoidmist kui taaskasutust, aga ka selleks midagi ära teha.

Reedel, 17. märtsil autasustati Tallinnas Coca-Cola Plazas kampaania kõige tublimaid lapsi. Ligikaudu 15 500 last kogus kampaania käigus nelja kuuga üle 4,7 miljoni teeküünlaümbrise ning rohkem kui 1,1 miljonit kasutatud patareid.

Lasteaedade arvestuse võitsid Tallinna Linnupesa lasteaia Mesilinnu rühm 36 568 ümbrisega ning Räpina Vikerkaare lasteaia Sipsiku rühm 13 989 ümbrisega. Nooremate kooliõpilaste seas tegid parima tulemuse Tabivere põhikooli 5. klass 24 842 küünlaümbrisega ning Tallinna Merekalda kooli 3. klass 19 896 ümbrisega. Vanemate õpilaste arvestuses võtsid võidu Väike-Maarja gümnaasiumi 9. klass 27 492 ümbrisega ning Valga põhikooli 7.e klass 26 421 ümbrisega.

Kampaania toimus juba neljandat aastat järjest. Selle täpsemaid tulemusi saab vaadata veebilehelt.